25 września 2015

Notatka #12

Hej, czytelnicza braci! Moje wracanie na blogspot, choć nie jest może zbyt huczne, jest czymś, co wielce mnie raduje. Zmieniłam url bloga, zaczęłam znów pisać recenzje (choć nie są jeszcze one tak długie, jak bym chciała, ale powoli będzie się to zmieniać), trochę się pozmieniało...
W ramach zmian pomyślałam, że możę chcielibyście zobaczyć moją listę "do przeczytania", np w formie wygodnej strony, gdzie będziecie mogli polecać mi różne różności w komentarzach i widzieć, co ciekawego mam na oku.
Plus... Niedługo będę organizować konkurs - do wygrania będą książki, zakładki i kto wie, co jeszcze:D

2 komentarze:

  1. Taka lista to fajny pomysł, mi niestety by nie wyszło, bo czasem sama nie nadążam za tym, co akurat zacznę czytać, plany mi nie wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheszki, znam to skądś. Od jakiegoś czasu robię listę, niestety nie zawsze daję radę zapisać wszystko, co mam przeczytać lub obejrzeć. Mam jednak krótką pamięć, więc zapisuję prawie wszystko

      Usuń

Uwaga, komentarze niepodpisane zostaną usunięte