22 marca 2018

[Aromaterapia] Olejek fiołkowy

Razem z olejkiem waniliowym, o którym pisałam wam niedawno, dopadłam także olejek fiołkowy. Olejki kwiatowe podobają mi się generalnie bardziej, niż owocowe, więc kiedy mam możliwość dorwać jakiś nowy olejek, to robię to z radością.
Niestety, grzebanie w sieci przyniosło mi tyle wiedzy o olejku, że ma on właściwości odprężające, poprawiające nastrój i może być stosowany jako środek pomagający na infekcje dróg oddechowych.

Z mojego kożystania z olejku wyniosłam takie wrażenia: lepiej nie lać niestężongo olejku na skórę, czy go smakować, bo smakuje dość niesmacznie, a niezmieszany z niczym nie wywołuje miłego uczucia na skórze.
Pachnie za to mocno i przyjemnie, aczkolwiek dla niektórych ten zapach może być zbym mocny. Nie stosowałam go do inhalacji, ale myślę, że na pewno będzie to przyjemne doświadczenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga, komentarze niepodpisane zostaną usunięte