4 października 2016

Podsumowanie września

Jak wszyscy, to i babcia - opiszę wam, co się działo w dziewiątym miesiącu tego roku. Tak na spróbowanie, bo wątpię, czy taki comiesięczny cykl się na Dywagacjach utrzyma. No, chyba, że czytelników interesuje, w czym aktualnie zagrzebał się Zarząd.

Książki, które przeczytałam:
Do tego należałoby doliczyć 3 tomy powieści Slayers, o których napiszę, kiedy skończę cały cykl.

Filmy i seriale - oglądane głównie na RazemConie:
  • Deadpool
  • szósty sezon Gry o tron
  • Laputa
  • Wyspa Niedźwiedzi,
  • Ash vs Evil Dead (ale tylko kilka odcinków)
  • Roman Barbarzyńcę.
W domu zaś Zarząd odświeżał nieco Slayers, Fairy Tail, Stevena Universe i parę innych rzeczy.

Piosenkami miesiąca zostały:
Darkness Julii Ecklar

Wolny Nordmarch Barbary Karlik

The Rains of Castamere - Karliene


Zaś gif miesiąca to:


Poza tym mój fik Fingolfin's Diary from Helcaraxe doczekał się tłumaczenia na rosyjski. To znaczy - jest właśnie tłumaczony.
I na zakończenie Zarząd utkał zakładkę dla przyjaciółki.<3 br="">

7 komentarzy:

  1. Grę o tron czytam i bardzo mi się podoba, a Deadpool to super film na długo pozostanie w mojej pamięci. Gratuluje wyników trzymam za ciebie kciuki w październiku, by wszystko poszło po twojej myśli.
    Pozdrawiam WiktoriaCzytaRazemZWami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czytałam - do Tańca ze smokami włącznie. Ale serialu nie oglądałam, bo jakoś tak wyszło. Also - dzięki1

      Usuń
  2. O, niesamowite statystyki! U mnie w tym miesiącu nieeeeco gorzej, bo przeczytałam jedynie dwie książki i obejrzałam 3 sezon PLL, ale w październiku mam zamiar się poprawić ;) Jestem ciekawa recenzji Ostatnich dni Pompejów. Już od jakiegoś czasu mam na oku tę książkę. No i gif - genialny ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, gif jest miodzio, odnalazłam go w odmętach swojego folderu z reakcjami. Co do książki - recka właśnie „się pisze”, bo skończyłam ją w niedzielę, przed weekendem powinnam ją wrzucić. Also - dzięki i trzymam kcuki. Oby dla nas obu październik był aktywny i radosny

      Usuń
  3. Świetny gif.
    'Ostatnie dni Pompejów"? Jak byłam mała, to moi rodzice oglądali taki film.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, gratuluję świetnego wyniku. Ja niestety ze względu na pracę i inne zajęcia we wrześniu zdołałam przeczytać tylko jedną książkę, jednak powoli nadrabiam :D

    Pozdrawiam
    I feel only apathy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale to rozumiem - zazwyczaj czytam dużo mniej, niż większość blogerów - problemy z koncentracją, rl, fiki i rp poważnie uszczuplają czas, który mogę przeznaczyć na lekturę.

      Usuń

Uwaga, komentarze niepodpisane zostaną usunięte