25 marca 2016

Tolkien Reading Day!

 Mae govannen, mellyn!
Dziś sporo tolkienistów gromadzi się wokół książek Tolkiena aby oczytać wspólnie ulubione fragmenty. Nawet jeżeli nie możecie być dziś wśród przyjaciół, którzy kochają Ardę, sięgnijcie po najbliższą książkę tego autora i przezytajcie kawałek!
W tym roku motyw przewodni to „życie, śmierć i nieśmiertelność.”
Ja będę czytać o śmierci Finroda, króla Nargothrondu.


Więcej o TRD możecie przeczytać na stronie The Tolkien Society

Źródło obrazka: Finrod Felagund by haleyhss

4 komentarze:

  1. Tolkiena bardzo podobał mi się Hobbit. Władcy pierścieni były moją lekturą i dowiedziałam się o tym dzień przed więc czytałam tylko pierwsze zdania na każdej stronie. ;/ Ale mam zamiar za te książki niedługo wziąć się na poważnie. Mam nadzieję że przypadną mi do gustu.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, koniecznie zrób drugie podejście do WP! Ja z czasem przeniosłam swoją miłość z WP na Silmarillion, a teraz w miarę możliwości zgłębiam kolejne tomy History of Middle-Earth

      Usuń
  2. NMój Tolkien czeka na półce.. Dzis go juz pewnie nie przeczytam, ale w najbliszm czasie zamierzam ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga, komentarze niepodpisane zostaną usunięte