5 maja 2012

Czytamy fantastykę

Fantastyka jest wdzięczną gałęzią wielkiego drzewa literatury. Od lat jestem wielką fanką wszelkich książek z tego gatunku, i choć częściej sięgam po fantasy, to lubię także czasem podczytać coś z sf.
Dlatego z wielką radością dowiedziałam się o tym, że czytelnicy fantastyki z blogów recenzenckich postanowili się zjednoczyć i wspólnie promować ten gatunek.
Więcej informacji znajdziecie tutaj

Ja sama chętnie się przyłączę, więc odpowiadam na pytania...

1. Jakie są Twoje ulubione książki z gatunku fantastyka?
Cóż, cenię sobie klasykę, ksiażki Tolkiena, Le Guin, ale także powieści nowsze, na ten przykład książki Olgi Gromyko, Anne McCaffrey, Andrzeja Pilipiuka, Anny Brzezińskiej czy Orsona Scotta Carda. Uwielbiam Wiedźmina, książki ze Świata Dysku i Świata Czarownic.

2. Jakie książki fantastyczne zrecenzowałaś/eś na swoim blogu?
Całą masę. Fantastyka ogólnie, fantasy i sf.

3. Jakie książki fantastyczne zamierzasz niedługo przeczytać?
Zapomniane wrota Carda, Cesarską córkę i Gwiezdny krąg Norton... A mam jeszcze sobie odświeżyć książki Marion Zimmer Bradley i Ewy Białołęckiej... Nie wiem, mam całą stertę zaległości, wylosuję coś...



6 komentarzy:

  1. Również mam zamiar przyłączyć się do akcji. I zacząć czytać więcej fantastyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, ja jak przeglądam teraz moje recenzje, to prawie wyłącznie fantastyka, tylko, że ostatnio się opuściłam z pisaniem i czytaniem :/ Poprawię się :P

      Usuń
  2. Chyba przyłączę się do tej akcji ;] Uwielbiam fantastykę! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra, coś w tym jest, że wszyscy Gromyko wymieniają. Ja też ją kocham straszliwie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, wykreowała wampiry, które są lepsze niż "edwardy". Do tego ma fajny sposób pisania

      Usuń

Uwaga, komentarze niepodpisane zostaną usunięte